Upptäck mer
Recension av: Catharina , 2026-06-03
Salta ugglor är väldigt goda, och det ända godis jag köper. Kunde kanske vara lite billigare, för i Uddevalla finns det inga att köpa 😊 Mvh Catharina Hernod
Recension av: Marina , 2026-02-10
Recension av: Susanna , 2026-02-02
Recension av: Zandra , 2025-09-05
Recension av: Ulf , 2025-07-12
Bästa hårda lakritskaramellerna.
Recension av: Niclas , 2025-06-09
Recension av: Sofie , 2025-04-02
Mycket god, min absoluta favoritlakrits. Tyvärr beroendeframkallande :-)!
Recension av: Annika , 2025-04-01
